.... mun paras ystävä. ;-;

Ystävä, jonka mä olin tuntenut monta vuotta, jonka kanssa sekoiltiin kylällä, ja jonka kanssa olin joka koulupäivä, joka välitunti.

Menetin ystävän, joka oli ihan liian tärkee mulle. Ja nyt mua on vaan surettanu ja oon tyylii itkeny joka ilta. ;-; Tää ihminen, on ainut joka ymmärsi mun vitun paskaa läppää ja joka kesti mua. 

Ja tää kaikki on mun omaa syytä.. ;-;

Mulla ei oo ollu ikinä näin paska ja syyllinen olo, ja mun vieressä oli neula. No mä otin sen neulan ja painoin mun käsivarteen hienot haavat...

Ne ei oo onneks liian syvät... että ne on jo haalentunu ja lähtee pois.. nytkin näyttää ihan ku kissa ois raapassu.

Huoh oon ihan hirvee ihminen ku onnistun pilaamaan mun kaverisuhteet ;-; Saanko ampua itteni tässä ja nyt? Ihan heti?

 

                            I%27m%20fine.jpg